The Use of Different Organisational Forms in ELT – Alena Osmíková
Alena Osmíková
Master's thesis
The Use of Different Organisational Forms in ELT
The Use of Different Organisational Forms in ELT
Abstract:
This thesis focuses on the use of different organisational forms in English language teaching. The theoretical part, which is the basis for the practical part, specifies organisational forms - frontal teaching, individual work, group work and pair work - in terms of advantages and disadvantages, roles of the teacher and learners, class management and activities appropriate for each organisational form …viacAbstract:
Tato diplomová práce se zaměřuje na využití různých organizačních forem ve výuce anglického jazyka. Teoretická část, která je podkladem pro část praktickou, blíže určuje organizační formy - frontální vyučování, individuální práci žáků, skupinové vyučování a vyučování ve dvojicích - z hlediska výhod a nevýhod, rolí učitele a žáků, řízení třídy a aktivit vhodných pro každou organizační formu. Praktická …viac
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 3. 2011
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 5. 2011
- Vedúci: Mgr. Klára Kostková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Osmíková, Alena. The Use of Different Organisational Forms in ELT. Pardubice, 2011. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta filozofickáUniversity of Pardubice
Faculty of Arts and PhilosophyMaster programme / odbor:
Teacher Education for Lower Secondary Schools / English Language Teacher Education
Práce na příbuzné téma
-
Jak žáci odhadují význam slov ve výuce němčiny? Strategie učení se slovní zásobě v kooperaci
Barbora Al Ajeilat -
Skupinové a kooperativní vyučování matematice v podmínkách málotřídní školy
Eva Neprášková -
Organizační formy vyučování ve výuce anglického jazyka na druhém stupni základních škol
Andrea DOUDOVÁ -
Organizační formy na 1. stupni ZŠ - možnosti a podpora individualizovaného, skupinového a kooperativního učení žáků
Kateřina HORÁKOVÁ -
Organizační formy vyučování z hlediska komunikace na 2. stupni ZŠ
Eva MICHALČÍKOVÁ -
Porovnání efektivity frontální a projektové organizační formy výuky
Vendula PAVLÍKOVÁ -
Vybrané metody a formy výuky matematiky používané v základních školách
Tereza Lišková -
Metody a formy ve výuce náboženství na 1. stupni základní školy
Josef Machek