Bc. Marcela Vrbková

Master's thesis

Etické důvody fluktuace v call centrech

Ethical reasons of fluctuations in call centre
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá problematikou fluktuace v call centrech, a to z pohledu etické problematičnosti některých aspektů zaměstnání telefonního operátora. Práce se skládá ze dvou částí. V teoretické části objasňuji specifika práce v call centu a to, jakým způsobem fluktuace ovlivňuje jeho chod. Dále popisuji funkci etiky v podnicích ale také etická dilemata, se kterými se telefonní operátoři …more
Abstract:
This thesis deals with how ethics influence employees fluctuations in call center, because some work aspects are seen as nonethical. This paper consists of two main parts, namely theoretical research and empirical analysis. Theoretical part summarizes what ethics mean in the corporation and how fluctuations changes life of a company. It provides a background for hypotheses formulation. The empirical …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 5. 2013

Thesis defence

  • Date of defence: 13. 6. 2013
  • Supervisor: prof. PhDr. Tomáš Sirovátka, CSc.
  • Reader: Mgr. Miroslav Suchanec, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studií