Bc. Marcela Vrbková

Master's thesis

Etické důvody fluktuace v call centrech

Ethical reasons of fluctuations in call centre
Anotácia:
Tato diplomová práce se zabývá problematikou fluktuace v call centrech, a to z pohledu etické problematičnosti některých aspektů zaměstnání telefonního operátora. Práce se skládá ze dvou částí. V teoretické části objasňuji specifika práce v call centu a to, jakým způsobem fluktuace ovlivňuje jeho chod. Dále popisuji funkci etiky v podnicích ale také etická dilemata, se kterými se telefonní operátoři …viac
Abstract:
This thesis deals with how ethics influence employees fluctuations in call center, because some work aspects are seen as nonethical. This paper consists of two main parts, namely theoretical research and empirical analysis. Theoretical part summarizes what ethics mean in the corporation and how fluctuations changes life of a company. It provides a background for hypotheses formulation. The empirical …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 5. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 13. 6. 2013
  • Vedúci: prof. PhDr. Tomáš Sirovátka, CSc.
  • Oponent: Mgr. Miroslav Suchanec, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studií

Masaryk University

Faculty of Social Studies

Master programme / odbor:
Social Policy and Social Work / Public Policy and Human Resources