Role značky při vytváření tržních motivů spotřebitelů – Bc. Martina Mayová
Bc. Martina Mayová
Master's thesis
Role značky při vytváření tržních motivů spotřebitelů
The role of brand for making consumer motives
Abstract:
Cílem této práce je zjistit, jak je mezi faktory ovlivňujícími nákupní chování spotřebitelů na trhu cereálních tyčinek vnímána značka Corny BIG. Teoretická část práce je věnována principům marketingového pojetí nákupního chování spotřebitele, faktorům, které ovlivňují nákupní chování spotřebitele, nákupnímu rozhodovacímu procesu, marketingovému mixu a základním pojmům týkajících se značky – budování …moreAbstract:
The aim of this diploma thesis is to find out how the Corny BIG mark is perceived among the factors influencing consumer buying behavior in the cereal bar market. The theoretical part is devoted to a summary of the theoretical knowledge concerning the principles of the marketing concept of consumer buying behavior, factors that influence the consumer's purchasing behavior, the purchasing decision process …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 3. 2018
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Lucie Vokáčová
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
MAYOVÁ, Martina. \textit{Role značky při vytváření tržních motivů spotřebitelů}. Online. Master's thesis. Praha: Czech University of Life Sciences Prague, Faculty of Economics and Management. 2018. Available from: https://theses.cz/id/iw8in7/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementMaster programme / field:
Economics Policy and Administration / Business Administration
Theses on a related topic
-
Pilsner Urquell Strategic Management and Brand Building
Tereza Nováková -
Vybudování a strategické řízení značky
Částka Částka -
Strategické řízení značky Asics
Anita Žáková -
Strategické řízení značky
Polina Voitenko -
Strategické budování a řízení značky
Tereza Stuchlíková -
Strategické řízení regionální značky – region Beskydy
Eliška Křivancová -
Budování a strategické řízení značky Gamebrand
Jakub Roh -
Strategické řízení regionální značky
Adéla Karmazínová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights