Destinační značka Řecka a její role ve vnímání image země – Lenka Vejražková
Lenka Vejražková
Master's thesis
Destinační značka Řecka a její role ve vnímání image země
Greece Destination Brand and its Role in Perception of Country’s Image
Anotácia:
Tato diplomová práce se zabývá destinační značkou Řecko se zaměřením na její image. Cílem diplomové práce je zhodnocení turistické pozice Řecka v ČR, hlubší prozkoumání vnímaného obrazu destinace a následné navržení efektivnější komunikace. Metodickými vstupy jsou kvantitativní průzkumná sonda v podobě dotazníkového šetření, na kterou navazuje kvalitativní výzkum metodou skupinových rozhovorů. Výstupem …viacAbstract:
This master thesis deals with Greece destination brand with focus on its image. The goal of the thesis is to evaluate the touristic position of Greece in the Czech Republic, in-depth exploration of perceived destination image and consequent suggestion of more effective communication. The research methods used are quantitative questionnaire survey followed by qualitative focus groups. Outcome of the …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 2. 2014
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/46438
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 6. 2015
- Vedúci: Ondřej Pešek
- Oponent: Kateřina Dragonová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/46438
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / odbor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Projekt rebrandingu destinační značky České republiky: příčiny, průběh a srovnání s destinační značkou Slovinsko
Markéta Diblíková -
Značka destinace jako součást destinační image
Jitka BOROVIČKOVÁ -
Destinační management a marketingová značka na podporu propagace venkovských oblastí
Zdeněk PITNER -
Zásady brand identity a jejich aplikace při tvorbě návrhu brand identity svíček Emiu
Thi Thanh Huyen Ngoová -
Brand & Corporate Identity pro značku High & Focused
Alfred Czital -
Brand management as a positioning strategy for a global tech corporate brand
Andrey Laptev -
Budování brand identity v oblasti kreativních služeb
Jakub Žďárský -
Identita a image značky Strany zelených pohledem jejího vedení, její členské základny a veřejnosti
Lukáš Havlík