Ondřej ZAPSKÝ

Bakalářská práce

Public relations jako nástroj ovlivňování veřejného mínění

Public relations as a tool for influencing public opinion
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je zjistit, jaké postoje mají obyvatelé města Kadaně ke společnosti ČEZ a jak hodnotí PR aktivity společnosti ČEZ na Kadaňsku. K vysvětlení public relations, PR, slouží první kapitola, která mj. popisuje využití, nástroje, cíle a definuje základní pojmy PR. Práce se dále zabývá lidskými postoji, jakožto oblastí sociální psychologie. Zaměření je zde věnováno k jejich utváření …více
Abstract:
The aim of this thesis is to determine the attitudes of city dwellers of Kadan to CEZ company and how to evaluate the PR activities of CEZ in the Kadan region. The first chapter serves to explain public relations, PR for short, which among other things describes using, tools, objectives and defines the basic concepts of PR. The thesis also deals with human attitudes, as the field of social psychology …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 3. 2015
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: PhDr. Alice Reissová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

ZAPSKÝ, Ondřej. Public relations jako nástroj ovlivňování veřejného mínění. Ústí nad Labem, 2015. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická

UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM

Fakulta sociálně ekonomická

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management