Ondřej ZAPSKÝ

Bachelor's thesis

Public relations jako nástroj ovlivňování veřejného mínění

Public relations as a tool for influencing public opinion
Abstract:
Cílem této bakalářské práce je zjistit, jaké postoje mají obyvatelé města Kadaně ke společnosti ČEZ a jak hodnotí PR aktivity společnosti ČEZ na Kadaňsku. K vysvětlení public relations, PR, slouží první kapitola, která mj. popisuje využití, nástroje, cíle a definuje základní pojmy PR. Práce se dále zabývá lidskými postoji, jakožto oblastí sociální psychologie. Zaměření je zde věnováno k jejich utváření …more
Abstract:
The aim of this thesis is to determine the attitudes of city dwellers of Kadan to CEZ company and how to evaluate the PR activities of CEZ in the Kadan region. The first chapter serves to explain public relations, PR for short, which among other things describes using, tools, objectives and defines the basic concepts of PR. The thesis also deals with human attitudes, as the field of social psychology …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 3. 2015
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Supervisor: PhDr. Alice Reissová, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

ZAPSKÝ, Ondřej. Public relations jako nástroj ovlivňování veřejného mínění. Ústí nad Labem, 2015. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická

JAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM

Faculty of Social and Economic Studies

Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Administration and Management