Lucie Radostová

Bakalářská práce

Analýza spokojenosti zákazníků ve společnosti RegioJet

A Customers Satisfaction Analysis of the Company RegioJet
Anotace:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na analýzu spokojenosti zákazníků společnosti RegioJet. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části jsou zpracovány poznatky, zabývající se marketingem služeb, marketingovým mixem služeb, zákazníkem, spokojeností zákazníka a nakonec marketingovým výzkumem a SWOT analýzou. Praktická část je zaměřena na analýzu spokojenosti zákazníků. Je zde …více
Abstract:
The bachelor thesis is devoted to the customers satisfaction analysis of the company Regi-oJet. It´s divided into two parts - theoretical and practical part. There is knowledge dealing with marketing services, marketing mix, customer service, customer satisfaction, and finally marketing research and SWOT analysis in the theoretical part. The practical part is focused on the customers satisfaction analysis …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 5. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Jana Němcová

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Radostová, Lucie. Analýza spokojenosti zákazníků ve společnosti RegioJet. Zlín, 2018. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta managementu a ekonomiky

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a ekonomika

Práce na příbuzné téma

Všechny práce