Hodnocení a klasifikace žáků středních odborných škol – Lucie Kubíčková
Lucie Kubíčková
Bakalářská práce
Hodnocení a klasifikace žáků středních odborných škol
Evaluation and assessment of secondary vocational school students
Anotace:
Bakalářská práce se věnuje tématu Hodnocení a klasifikace žáků středních odborných škol. Cílem práce je zjistit, jak vnímají problematiku hodnocení žáci poslední-ho ročníku střední odborné školy. Práci tvoří část teoretická a praktická. Teoretická část popisuje význam školního hodnocení, jeho typy, funkce a cíl, který je jeho součástí. Dále se zabývá metodami a způsoby hodnocení, a to zejména těmi …víceAbstract:
The bachelor thesis discusses the topic of evaluation and assessment of secondary vocational school students. The aim is to determine how the issue of assessment is perceived by final-year students at a selected secondary vocational school. The thesis is divided into two parts, theoretical and practical. The theoretical part describes the importance of school assessment, its types, functions and goals …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 5. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Mgr. Michal Šimáně, Ph.D.
- Oponent: Lenka Kamanová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Institut celoživotního vzděláváníMendelova univerzita v Brně
Institut celoživotního vzděláváníBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Učitelství praktického vyučování a odborného výcviku
Práce na příbuzné téma
-
Rozbor prověřování, hodnocení a klasifikace praktických dovedností při výuce předmětu odborný výcvik
Martina Havelková -
Hodnocení a klasifikace jako nedílná součást pedagogické profese
Lenka Krábková -
Rozbor prověřování, hodnocení a klasifikace praktických dovedností při výuce předmětu odborný výcvik
Ján Paulovics -
Building Student Responsibility for their Own Learning in English Language Classes: Pre-Service Teachers' Needs in Teacher-Student Communication in Difficult Situations
Jiřina KARASOVÁ