Typologie spotřebitelů drogistických řetězců v České republice – Tereza Oralová
Tereza Oralová
Bachelor's thesis
Typologie spotřebitelů drogistických řetězců v České republice
Abstract:
Cílem práce bylo určit hlavní segmenty spotřebitelů drogistických řetězců v České republice. Výsledky výzkumu ukázaly, kolik osob nakupovalo online drogistické a kosmetické zboží od roku 2018 do roku 2023. Toto bylo možné zjistit díky vytvořené obsahové analýze z dat Českého statistického úřadu. Na základě dotazníkového šetření bylo zjištěno, které faktory působí na nákupní chování spotřebitelů v drogeriích …moreAbstract:
The aim of the work was to determine the main consumer segments of drugstore chains in the Czech Republic. The results of the research showed how many people bought drug and cosmetic products online from 2018 to 2023. This was possible to find out thanks to the created content analysis from the data of the Czech Statistical Office. On the basis of a questionnaire survey, it was determined which factors …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 5. 2024
Identifier:
https://is.vstecb.cz/th/ywhsh/
Thesis defence
- Date of defence: 3. 7. 2024
- Supervisor: Mgr. Michal Konečný, PhD.
- Reader: Ing. Žaneta Bartušková
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ORALOVÁ, Tereza. \textit{Typologie spotřebitelů drogistických řetězců v České republice}. Online. Bachelor's thesis. České Budějovice: Institute of Technology and Business in České Budějovice. 2024. Available from: https://theses.cz/id/iwe0l1/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchInstitute of Technology and Business in České Budějovice
Bachelor programme / field:
Business Economics / Business Economics
Theses on a related topic
-
Etické a udržitelné principy spotřebitelského chování generací Y a Z v kontextu zvoleného maloobchodního sortimentu
Simona Coubalová -
Analýza nákupního prostředí prodejen s drogistickým zbožím
Veronika Horutová -
Merchandising privátních značek v oblasti drogerie COOP Jednoty Slovensko, s. d.
Jitka VRÁBLIKOVÁ -
Category management v oblasti pracích prostředků se zaměřením na dětský segment praní
Tereza Švubová -
Ekonometrická analýza vybraného segmentu drogistického zboží
Radek Záhorovský -
Typologie spotřebitelů na trhu s drogistickým zbožím
Jana MATĚJKOVÁ -
Nákupní chování zákazníků na spotřebitelských trzích
Jana Pupavová -
Slevy a nákupní chování současného spotřebitele
Ivana Eliášová