Bc. Zarina Aitmambetova

Master's thesis

Využití nástrojů IMK v promotion církevního sboru

Integrated marketing communication instruments aplication in promotions of chosen church community
Anotácia:
Hlavním cílem diplomové práce je posouzení stávajícího pojetí MKM vybrané církve CBHP a snaha navrhnout jeho efektivnější model, který by zajistil církvi adekvátní propagaci. V rámci této práce se pokoušíme potvrdit či vyvrátit hypotézu, že CBHP v současné době nevyužívá racionálně a efektivně nástroje MKM. V souvislosti s naší hypotézou hledáme odpovědi i na následující dvě výzkumné otázky: Existuje …viac
Abstract:
The main goal of the diploma work is to evaluate the current conception of MCM (Marketing Communication Mix) of the selected CBHP church (No Boundaries Church Prague) and an effort to propose its more effective model which would ensure an adequate promotion for the church. Within this work we try to confirm or refute the hypothesis that CBHP has not been using rationally and effectively the MCM tools …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 7. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 27. 8. 2013
  • Vedúci: PhDr. Pavel Čírtek
  • Oponent: PhDr. Slavomír Paravičiny

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní