Využití nástrojů IMK v promotion církevního sboru – Bc. Zarina Aitmambetova
Bc. Zarina Aitmambetova
Diplomová práce
Využití nástrojů IMK v promotion církevního sboru
Integrated marketing communication instruments aplication in promotions of chosen church community
Anotace:
Hlavním cílem diplomové práce je posouzení stávajícího pojetí MKM vybrané církve CBHP a snaha navrhnout jeho efektivnější model, který by zajistil církvi adekvátní propagaci. V rámci této práce se pokoušíme potvrdit či vyvrátit hypotézu, že CBHP v současné době nevyužívá racionálně a efektivně nástroje MKM. V souvislosti s naší hypotézou hledáme odpovědi i na následující dvě výzkumné otázky: Existuje …víceAbstract:
The main goal of the diploma work is to evaluate the current conception of MCM (Marketing Communication Mix) of the selected CBHP church (No Boundaries Church Prague) and an effort to propose its more effective model which would ensure an adequate promotion for the church. Within this work we try to confirm or refute the hypothesis that CBHP has not been using rationally and effectively the MCM tools …víceKlíčová slova
marketingový mix produkt cena distribuce propagace nástroje marketingového komunikačního mixu reklama osobní prodej podpora prodeje přímý marketing vztah s veřejností sponzoring nová media zákazník podnik církev Bible Církev bez hranic Praha návrh nástrojů marketingového komunikačního mixu marketing mix product price place promotion elements of marketing communications mix advertising personal selling sales promotion direct marketing public relations sponsorship new media customer company church No Boundaries Church Prague proposal of elements of marketing communications mix
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 7. 2013
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/zsy87/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 8. 2013
- Vedoucí: PhDr. Pavel Čírtek
- Oponent: PhDr. Slavomír Paravičiny
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Návrh marketingového mixu pro konkrétní podnik v oblasti pohostinství
Kateřina Dostálová -
Návrh optimalizace výběru nástrojů marketingové komunikace
Johana Houbová -
Návrh optimalizace výběru nástrojů marketingové komunikace
Jan Šafář -
Návrh optimalizace výběru nástrojů marketingové komunikace
Katarzyna Kantorová -
Efektivita nástrojů marketingového mixu u vybraného podniku
Lucie Zábranská -
Návrh nástrojů marketingové komunikace elektromobilů vůči českému zákazníkovi
Nikita Doronin -
Návrh opatření pro zkvalitnění služeb a vybraných nástrojů marketingového mixu
František Adam -
Návrh a vyhodnocení marketingové kampaně pomocí nástrojů integrované marketingové komunikace
Tomáš Bajtler