Bc. Radim Krátký

Bakalářská práce

Analýza přístupu bank k vyšším klientským segmentům

The banks approach to higher clients segments in analysis
Anotace:
Předmětem této bakalářské práce je analyzovat důvody, které vedou banky k segmentaci, a to se zaměřením se na affluetní klientelu. První dvě kapitoly shrnují podstatu marketingu, jeho vliv na klienta a samotnou roli klienta v bankovním prostředí. Třetí část se věnuje cíleně segmentaci, nejdříve v obecné rovině z pohledu marketingu, kde poukazuje na přidanou hodnotu a volbu proměnných a v té konkrétnější …více
Abstract:
The subject of this bachelor´s study is to analyse reasons which lead to banks to the segmentation with the focus on affluent clients. The first two chapters draw the essence of marketing, its influence on the client and the role of the client himself in the banking environment. The third part pays purposely attention to the segmentation. First of all, in the general part from the marketing point of …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 5. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 8. 9. 2010
  • Vedoucí: Ing. Jan Krajíček, Ph.D.
  • Oponent: prof. Ing. Eva Horvátová, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta

Masarykova univerzita

Ekonomicko-správní fakulta

Bakalářský studijní program / obor:
Finance a účetnictví / Finance