Adam Šlechta

Bakalářská práce

Marketingový mix konkrétního podniku

Anotace:
Předmětem bakalářské práce „Marketingový mix konkrétního podniku“ je analýza a popis součastného marketingového mixu podniku Synthomer a. s. Teoretická část popisuje části marketingového mixu se zaměřením na model „4P“ a popisuje jeho nástroje. Praktická část je zaměřena na zhodnocení konkrétního marketingového mixu. Cílem bakalářské práce je analyzovat dosavadní marketingový mix firmy Synthomer a …více
Abstract:
The subject of the bachelor thesis "Marketing mix of a specific enterprise" is the analysis and the description of the current marketing mix of the company Synthomer Ltd. The theoretical part characterizes the levels of the marketing mix with a focus on model "4P" and describes its tools. The practical part deals with the evaluation of the particular marketing mix. The aim of the thesis is to analyze …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2018
Identifikátor: http://theses.cz/id/iwnerc/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 20. 6. 2018

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty

České vysoké učení technické v Praze

Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení a ekonomika průmyslového podniku