Klasický saxofon - vybrané kapitoly z metodiky hlavního oboru pro studenty konzervatoří – BcA. Pavel ŠKRNA
BcA. Pavel ŠKRNA
Diplomová práce
Klasický saxofon - vybrané kapitoly z metodiky hlavního oboru pro studenty konzervatoří
The Classical Saxophone - selected chapters from the Methodology of the Main Discipline for conservatory students
Anotace:
Diplomová práce pojednává o stěžejních odborných teoretických znalostech, kterými by měl disponovat každý začínající pedagog hry na saxofon. Těmi jsou například předpoklady pro hru na saxofon, výběr nástroje, nácvik skladeb, tréma, nebo intonace. Zcela záměrně je vynechána oblast tvorby zvuku, které jsem se komplexně věnoval ve své bakalářské práci. Cílem práce je vytvoření hudebně-metodologického …víceAbstract:
The diploma thesis deals with the essential theoretical expertise that every beginner saxophone pedagogue should possess. These include, for example, prerequisites for saxophone playing, instrument selection, repertoire rehearsal, stage fright or intonation. The area of sound production, which I extensively covered in my bachelor's thesis, is deliberately omitted. The aim of the thesis is to create …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2024
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Zbigniew Kaleta, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ŠKRNA, Pavel. Klasický saxofon - vybrané kapitoly z metodiky hlavního oboru pro studenty konzervatoří. Ostrava, 2024. diplomová práce (MgA.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Fakulta umění
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Fakulta uměníOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Fakulta uměníMagisterský studijní program / obor:
Instrumentální hra / Saxofon
Práce na příbuzné téma
-
Ženský komorní sbor Luscinia (historie a současnost, metodika nácviku vybraných sborových skladeb)
Jakub HOUDEK -
Metodika nácviku hromadných skladeb pro děti mladšího a staršího školního věku
Alžběta ZVONAŘOVÁ -
Metodika nácviku sborových skladeb na sborovou olympiádu - Riga 2014 (komorní pěvecký sbor Syrinx Litoměřice)
Veronika BAŠTOVÁ -
Metodika nácviku skladeb v Kühnově dětském sboru
Marie KUMPEROVÁ -
Aranžování skladeb populární hudby pro taneční orchestry ZUŠ
Marek ŠTEIGR -
Metodika hry na kytaru podle Štěpána Raka
Helena Střížková -
Průpravné hudební činnosti a hry k výuce hry na klavír v MŠ
Pavlína MALÍKOVÁ -
Výuka hry na klarinet metodou „Colourclarinet“
Alžběta Baldová