Bc. Šárka Hájková

Diplomová práce

Event marketing

Event Marketing
Anotace:
Diplomová práce, EVENT MARKETING, se ve své první části zabývá hlavními definicemi a pojednává o event marketingu jako o součásti integrované marketingové komunikace. V teoretické části se zabývá formami eventu a členěním event marketingových aktivit. Aplikační část je zaměřena na akci Microsoft Days 2010, věnuje se plánování a realizaci celé konference a následnému vyhodnocení.
Abstract:
Thesis, Event marketing, in first part deals with the main definitions and discusses the Event marketing as a part of integrated marketing communications. The theoretical part deals with the breakdown of the types of events and Event marketing activities. Application of the action is focused on Microsoft Days 2010, deals with the planning and implementation of the conference and subsequent evaluation …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 4. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 28. 6. 2011
  • Vedoucí: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
  • Oponent: Ing. Pavel Klička

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní