Analýza marketingových nástrojů přímé zákaznické komunikace – Jan Pořízek
Jan Pořízek
Bachelor's thesis
Analýza marketingových nástrojů přímé zákaznické komunikace
Analysis of Direct Customer Communication Marketing Tools
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá metodami přímé zákaznické komunikace při využití specifických softwarů CCM (Customer communication management). Teoretická část se věnuje obecnému pojetí marketingu, specifikům marketingové komunikace, využití základní datové analýzy, způsobům komunikace pomocí alternativních digitálních kanálů, zákaznické interakci a zpětné vazbě, tak i obecnému představení dvou nástrojů …moreAbstract:
The bachelor's thesis deals with methods of direct customer communication using specific CCM software (Customer communication management). The theoretical part deals with the general concept of marketing, the specifics of marketing communication, the use of basic data analysis, methods of communication using alternative digital channels, customer's feedback and interaction as well as with general introduction …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 5. 2020
Thesis defence
- Supervisor: doc. Ing. Michal Pilík, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
POŘÍZEK, Jan. \textit{Analýza marketingových nástrojů přímé zákaznické komunikace}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics. 2020. Available from: https://theses.cz/id/iwpvc3/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Pořízek, Jan. Analýza marketingových nástrojů přímé zákaznické komunikace . Zlín, 2020. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Management and economics
Theses on a related topic
-
Analýza sentimentu zákaznických recenzí
Jan Hrabák -
Analýza zákaznické báze a návrh diferencovaného přístupu k zákazníkům ve středně velké telekomunikační společnosti
Pavel Baran -
Analýza zákaznické báze, segmentace a návrh personalizace v automotive e-commerce platformě
Miloš Nožička -
Zákaznická zpětná vazba jako součást znalostního managementu podniku – případová studie
Adam Hrnčiřík -
Zákaznická zpětná vazba ve vybraném maloobchodním podnikatelském subjektu
Michaela Komrsková -
Zákaznická zpětná vazba ve vybraném maloobchodním podnikatelském subjektu
Karolína Matějková -
Zákaznická zpětná vazba ve vybraném maloobchodním podnikatelském subjektu
Monika Hilenková -
Kategorizace zákaznické zpětné vazby nezávislá na jazyce
Pavel PRŮCHA