Jan Pořízek

Bachelor's thesis

Analýza marketingových nástrojů přímé zákaznické komunikace

Analysis of Direct Customer Communication Marketing Tools
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá metodami přímé zákaznické komunikace při využití specifických softwarů CCM (Customer communication management). Teoretická část se věnuje obecnému pojetí marketingu, specifikům marketingové komunikace, využití základní datové analýzy, způsobům komunikace pomocí alternativních digitálních kanálů, zákaznické interakci a zpětné vazbě, tak i obecnému představení dvou nástrojů …more
Abstract:
The bachelor's thesis deals with methods of direct customer communication using specific CCM software (Customer communication management). The theoretical part deals with the general concept of marketing, the specifics of marketing communication, the use of basic data analysis, methods of communication using alternative digital channels, customer's feedback and interaction as well as with general introduction …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 5. 2020

Thesis defence

  • Supervisor: doc. Ing. Michal Pilík, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Pořízek, Jan. Analýza marketingových nástrojů přímé zákaznické komunikace . Zlín, 2020. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe