Vnímání vybrané obchodní praktiky na B2B trhu – Petr Šulc
Petr Šulc
Bakalářská práce
Vnímání vybrané obchodní praktiky na B2B trhu
The Perception of Selected Business Practices on the B2B Market
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na analýzu vybrané obchodní praktiky na průmyslovém trhu, využívané k prodeji vzduchových kompresorů, s cílem zjištění její míry výskytu, úspěšnosti a hodnocení zákazníky. Literární rešerše rozebírá konkrétní části obchodního trhu, osobního prodeje, manipulativních metod a morálních a legislativních norem. Analýzou primárních dat kvantitativního dotazníkového šetření je …víceAbstract:
The bachelor thesis is focused on the analysis of selected business practices in the industrial market, used for the sale of air compressors, in order to determine its incidence, success rate and customer evaluation. The literature search analyses specific parts of the business market, personal selling, manipulative methods and moral and legislative standards. By analysing primary data from a quantitative …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Šulc, Petr. Vnímání vybrané obchodní praktiky na B2B trhu. Zlín, 2024. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Marketingová komunikace / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Osobní prodej a osobní prodej firmy LR Cosmetic
Zbyněk Růně -
Přímý prodej a marketingová komunikace
Martina Valentová -
Podpora prodeje a osobní prodej kosmetické firmy Avon
Pavla Sulanská -
Vliv regulatorních opatření na prodej osobních vozů v Rakousku
Tomáš Chlubna