Využívání mediatypů v FMCG kategorii - jogurtové výrobky – Zdeněk Kraft
Zdeněk Kraft
Diplomová práce
Využívání mediatypů v FMCG kategorii - jogurtové výrobky
Media mix in the FMCG category - yoghurt products
Anotace:
Diplomová práce se zabývá využíváním mediatypů v kategorii rychloobrátkového zboží se zaměřením na jogurtové výrobky. V teoretické části jsou popsány subjekty a fungování mediálního trhu, důležité mediální ukazatele, výzkumy a projekty na monitorování reklamních výdajů. Po rozdělení médií z teoretického hlediska následuje kapitola zkoumající trhy jednotlivých mediatypů spolu s jejich charakteristikou …víceAbstract:
This thesis inquires into media mix in the FMCG category, focusing on yoghurt products. The theoretical part describes the mediamarket entities and functioning, important media indicators, media research projects and monitoring projects of advertising expenditures. After the division of the media from a theoretical point of view comes a chapter exploring the markets of particular media types and their …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 11. 2010
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/26144
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2011
- Vedoucí: Milan Postler
- Oponent: Vít Smékal
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/26144
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Jogurtové kultury a jejich vliv na biologickou hodnotu mléčných výrobků
Věra KRPATOVÁ -
Vliv hydrokoloidů na reologické vlastnosti termizovaných jogurtových výrobků.
Dita HORNÍČKOVÁ -
Digitální a tématické TV stanice v ČR a jejich předpoklady budoucího vývoje
Milan Klugar -
Analýza mediální strategie neziskové organizace
Pavla Čechová -
Vliv jednotlivých druhů komunikace/reklamy a komunikačního mixu na specifické cílové skupiny
Aleš Láník -
Kritéria výběru médií pro reklamní kampaň
Michal Poláček -
Tvorba mediální stategie
Karolína Pleštilová