Zdeněk Kraft

Diplomová práce

Využívání mediatypů v FMCG kategorii - jogurtové výrobky

Media mix in the FMCG category - yoghurt products
Anotace:
Diplomová práce se zabývá využíváním mediatypů v kategorii rychloobrátkového zboží se zaměřením na jogurtové výrobky. V teoretické části jsou popsány subjekty a fungování mediálního trhu, důležité mediální ukazatele, výzkumy a projekty na monitorování reklamních výdajů. Po rozdělení médií z teoretického hlediska následuje kapitola zkoumající trhy jednotlivých mediatypů spolu s jejich charakteristikou …více
Abstract:
This thesis inquires into media mix in the FMCG category, focusing on yoghurt products. The theoretical part describes the mediamarket entities and functioning, important media indicators, media research projects and monitoring projects of advertising expenditures. After the division of the media from a theoretical point of view comes a chapter exploring the markets of particular media types and their …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 11. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 13. 6. 2011
  • Vedoucí: Milan Postler
  • Oponent: Vít Smékal

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/26144

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod