Petra Nyklová

Master's thesis

Návrh komunikační strategie společnosti Tim Hortons při vstupu na český trh

Proposal of Tim Hortons’ communications strategy when entering the Czech market
Abstract:
Diplomová práce se zabývá návrhem komunikační strategie společnosti Tim Hortons, největšího kanadského řetězce restaurací rychlého občerstvení, při vstupu na český trh. Hlavním tématem je analýza stávající komunikační strategie společnosti a následné sestavení marketingového komunikačního plánu na rok 2011. Diplomová práce je rozdělena do dvou částí - teoretické a praktické. Teoretická část charakterizuje …more
Abstract:
This master thesis deals with proposal of Tim Hortons' communications strategy, Canada's largest chain of fast food restaurants, when entering the Czech market. The main theme is the analysis of existing communications strategy and the subsequent setting of the marketing communication plan for 2011. The thesis is divided into two parts - theoretical and practical. Theoretical part characterizes the …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 2. 2009

Thesis defence

  • Date of defence: 20. 1. 2010
  • Supervisor: Milan Postler
  • Reader: František Drozen

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/20212