Návrh komunikační strategie společnosti Tim Hortons při vstupu na český trh – Petra Nyklová
Petra Nyklová
Master's thesis
Návrh komunikační strategie společnosti Tim Hortons při vstupu na český trh
Proposal of Tim Hortons’ communications strategy when entering the Czech market
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá návrhem komunikační strategie společnosti Tim Hortons, největšího kanadského řetězce restaurací rychlého občerstvení, při vstupu na český trh. Hlavním tématem je analýza stávající komunikační strategie společnosti a následné sestavení marketingového komunikačního plánu na rok 2011. Diplomová práce je rozdělena do dvou částí - teoretické a praktické. Teoretická část charakterizuje …viacAbstract:
This master thesis deals with proposal of Tim Hortons' communications strategy, Canada's largest chain of fast food restaurants, when entering the Czech market. The main theme is the analysis of existing communications strategy and the subsequent setting of the marketing communication plan for 2011. The thesis is divided into two parts - theoretical and practical. Theoretical part characterizes the …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 2. 2009
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/20212
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 1. 2010
- Vedúci: Milan Postler
- Oponent: František Drozen
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/20212
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / odbor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Komerční komunikační chování firmy DAF Truck CZ v době krize se zaměřením na přímý marketig
Oldřich Sadílek -
Marketingové a komerční komunikace divadla Komedie
Pavlína Stoklasová -
Assessment of the Factors Affecting the Asset Securitization Business of Commercial Banks
Gaoge Jin -
Komerční komunikace aplikací pro IPhone/ipad
Iva Zitková -
Marketingové a komerční komunikace Sparty Praha
Kateřina Mikšovská -
Leták jako účinný nástroj komerční komunikace
Daniela Bienková -
Komerční komunikace Kutné Hory a jejich perspektiva
Anna Paulišová -
Krizová komunikace v průmyslu komerční bezpečnosti
Lenka Vydrová