Petra Nyklová

Diplomová práce

Návrh komunikační strategie společnosti Tim Hortons při vstupu na český trh

Proposal of Tim Hortons’ communications strategy when entering the Czech market
Anotace:
Diplomová práce se zabývá návrhem komunikační strategie společnosti Tim Hortons, největšího kanadského řetězce restaurací rychlého občerstvení, při vstupu na český trh. Hlavním tématem je analýza stávající komunikační strategie společnosti a následné sestavení marketingového komunikačního plánu na rok 2011. Diplomová práce je rozdělena do dvou částí - teoretické a praktické. Teoretická část charakterizuje …více
Abstract:
This master thesis deals with proposal of Tim Hortons' communications strategy, Canada's largest chain of fast food restaurants, when entering the Czech market. The main theme is the analysis of existing communications strategy and the subsequent setting of the marketing communication plan for 2011. The thesis is divided into two parts - theoretical and practical. Theoretical part characterizes the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 2. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 20. 1. 2010
  • Vedoucí: Milan Postler
  • Oponent: František Drozen

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/20212