Love and tears: emotions on media as a part of marketing strategy – Bc. Anna Slabunova
Bc. Anna Slabunova
Bachelor's thesis
Love and tears: emotions on media as a part of marketing strategy
Love and tears: emotions on media as a part of marketing strategy
Anotácia:
Tato práce se zabývá oblastí emočního marketingu a jeho vlivem na vnímání a chování spotřebitelů. Hlavním cílem práce je prozkoumat, jestli spotřebitelé reagují na techniky emočního brandingu se zaměřením na autenticitu, soucit a personalizované vyprávění příběhů. Hlavní výzkumná otázka zní: "Ovlivňují techniky emočního brandingu, jako je autenticita, soucit a personalizované vyprávění příběhů, vnímaný …viacAbstract:
This thesis delves into the realm of emotional marketing and its effects on consumer perceptions and behaviors. The main goal of the thesis is to explore if consumers respond to emotional branding techniques, specifically focusing on authenticity, compassion, and personalized storytelling. The main research question is "Do emotional branding techniques like authenticity, compassion, and personalized …viac
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2024
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/ij499/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 6. 2024
- Vedúci: PhDr. Martina Švecová, MSc
- Oponent: Ing. Pavel Rosenlacher, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / odbor:
Marketing Communication / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
The Impact of Digital Marketing on Consumer Behavior in the Modern World
Ariyo Simeon Adebayo -
Impact of greenwashing (marketing) on consumer behavior
Stephanie Aduku -
Online marketing communication and Consumer behavior at Dhathri Ayurveda Pvt. Ltd.
Visakh Raj -
Marketing and Consumer Behavior
Tamerlan Karimli -
Marketing and Consumer Behavior; The Impact of Branding
Ali Karimli -
Marketing and Consumer Behavior
Alissa Kazazayeva -
Impact of social media marketing on consumer behavior in the context of Dhaka city, Bangladesh
Ektiar Uddin -
A Study of E-Commerce: The Impact of Digital Marketing on Consumer Behavior
Neel Choksi