Denisa Žůrková

Bakalářská práce

Analýza obchodní strategie a postavení společnosti DMG MORI na trhu s obráběcími stroji

Analysis of the business strategy and position of DMG MORI in the machine tool market
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je analýza obchodní strategie a postaveni strojírenské společnosti DMG MORI na trhu s obráběcími a tvářecími stroji, na základě makroprostředí a mikroprostředí podniku. K analýze těchto prostředí bylo využito PEST analýzy a Porterova modelu konkurenčního prostředí. Vše bylo zhodnoceno pomoci SWOT analýzy.
Abstract:
The aim of this bachelor thesis is to analyze the business strategy and position of the DMG MORI engineering company in the machine tool and forming machine market based on the macro environment and the microenvironment of the company. PEST analysis and Porter's model of competitive environment were used to analyze these environments. Everything was evaluated using SWOT analysis.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 9. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 7. 9. 2017
  • Vedoucí: Martin Jurek
  • Oponent: Ilya Bolotov

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/71213

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod