Michaela PAŘÍZKOVÁ

Bakalářská práce

Headhunting Advertising: Twenty years in the Czech Republic

Headhunting Advertising: Twenty years in the Czech Republic
Abstract:
The theme of my bachelor thesis is headhunting advertising in the Czech Republic after 1993. Theoretical part describes and explains the facts and information necessary to analyze the corpus of headhunting advertising. The practical part is based on the theoretical basis for the analysis and description of the corpus. The aim of my bachelor thesis is to determine which language aspects are used in …více
Abstract:
Tématem mé bakalářské práce je reklama na volná pracovní místa v České republice po roce 1993. Teoretická část popisuje a vysvětluje fakta a informace potřebná k analýze korpusu headhuntingových reklam. Praktická část vychází z teoretického základu pro analýzu a popis korpusu. Cílem této práce je zjištění, jakých jazykových prostředků headhuntingová reklama využívá a zda se tato reklama mění v rámci …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2014
Zveřejnit od: 2. 5. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: PhDr. Katarína Nemčoková, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

PAŘÍZKOVÁ, Michaela. Headhunting Advertising: Twenty years in the Czech Republic. Zlín, 2014. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 2.5.2014

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 2. 5. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studií
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe