Headhunting Advertising: Twenty years in the Czech Republic – Michaela PAŘÍZKOVÁ
Michaela PAŘÍZKOVÁ
Bachelor's thesis
Headhunting Advertising: Twenty years in the Czech Republic
Headhunting Advertising: Twenty years in the Czech Republic
Abstract:
The theme of my bachelor thesis is headhunting advertising in the Czech Republic after 1993. Theoretical part describes and explains the facts and information necessary to analyze the corpus of headhunting advertising. The practical part is based on the theoretical basis for the analysis and description of the corpus. The aim of my bachelor thesis is to determine which language aspects are used in …viacAbstract:
Tématem mé bakalářské práce je reklama na volná pracovní místa v České republice po roce 1993. Teoretická část popisuje a vysvětluje fakta a informace potřebná k analýze korpusu headhuntingových reklam. Praktická část vychází z teoretického základu pro analýzu a popis korpusu. Cílem této práce je zjištění, jakých jazykových prostředků headhuntingová reklama využívá a zda se tato reklama mění v rámci …viac
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2014
Zverejniť od: 2. 5. 2014
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: PhDr. Katarína Nemčoková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
PAŘÍZKOVÁ, Michaela. Headhunting Advertising: Twenty years in the Czech Republic. Zlín, 2014. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 2.5.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 2. 5. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of HumanitiesBachelor programme / odbor:
Philology / English for Business Administration
Práce na příbuzné téma
-
Reklama - její typy a jazykové prostředky
Pavlína Zouharová -
Reklama a její vnímání dětmi. Zvukové a jazykové prostředky reklamy a jejich využití ve školním vyučování
Eva Veselá -
Jazykové prostředky v reklamách na automobily
Petr POK -
Jazykové prostředky k upoutání pozornosti v současné reklamě
Ondřej CHABR -
Vybrané jazykové lexikální, stylistické a další specifické prostředky reklam z oblasti automobilového průmyslu v soukromých televizních stanic v České republice
Jaroslava ŠOHAJOVÁ -
Jazykové prostředky televizních reklam.
Šárka POLÁKOVÁ -
Jazykové a nejazykové prostředky ve vánočních reklamách
Alina TSIULENEVA -
Persvazivní jazykové prostředky v německé a české reklamě na mobilní telefony.
Zlata Hokrová