Marketingová strategie společnosti Marks & Spencer – Linda Bartuňková
Linda Bartuňková
Bachelor's thesis
Marketingová strategie společnosti Marks & Spencer
Marks & Spencer's marketing strategy
Abstract:
Práce se věnuje kritickému zhodnocení marketingové strategie společnosti Marks & Spencer a porovnání vnímání (image) značky s identitou na českém trhu. Práce je rozčleněna do čtyř hlavních kapitol, kde první dvě se věnují přehledu aktuální literatury z oblasti marketingové strategie a řízení značky, další dvě kapitoly se věnují vlastnímu kritickému hodnocení marketingové strategie M&S včetně vlastního …moreAbstract:
The thesis is devoted to a critical evaluation of the marketing strategy of Marks & Spencer and a comparison of brand perception (image) with identity on the Czech market. The thesis is divided into four main chapters, where the first two chapters are devoted to a review of current literature in the field of marketing strategy and brand management, the next two chapters are devoted to the critical …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 6. 2022
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/87573
Thesis defence
- Date of defence: 14. 9. 2022
- Supervisor: Přemysl Průša
- Reader: Jitka Volfová
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/87573
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Marketingová strategie vstupu podniku na nové trhy
František Koutník -
Marketingová strategie vybraného podniku
Natálie Vampolová -
Analýza marketingové strategie vybraného podniku
Kateřina Černá -
Analýza marketingové strategie konkrétního podniku
Graclík Graclík -
Marketingová strategie jako základ komunikační strategie Městské knihovny Frýdek-Místek, příspěvkové organizace
Pavel Machala -
Marketingová strategie vybraného podniku
Sandra Jaroňová -
Marketingová strategie vybraného podniku
Natálie Bechyňová -
Marketingová strategie vybraného podniku
Michal Žila