Analýza vztahu hry Play in Zlin! ke komunikaci Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně – Marek KLOS
Marek KLOS
Bakalářská práce
Analýza vztahu hry Play in Zlin! ke komunikaci Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně
Analysis of connection of the game Play in Zlin! to the communication of Tomas Bata University in Zlin.
Anotace:
Práce je analýzou využití hry Play in Zlin! v rámci komunikace Univerzity Tomáše bati ve Zlíně a její vhodnosti z hlediska komunikace směrem k cílové skupině Univerzity. Teoretická část vymezuje pojem hra a určuje jeho pozici vzhledem k marketingové komu-nikaci a jejím prostředkům. Cílem praktické části je odpovědět na výzkumné otázky a na jejich základě určit další možnosti využití hry Play in Zlin …víceAbstract:
This work is analysis of usage of game Play in Zlin! in Tomas Bata University in Zlin communication and its suitability in comunication towards target group of the University. Theoretical part defines concept of game and determines its position in relation to marke-ting communication and its instruments. Goal of practical part is to answer the research questions and based on tis answers determi-ne …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2012
Zveřejnit od: 3. 5. 2012
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KLOS, Marek. \textit{Analýza vztahu hry Play in Zlin! ke komunikaci Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně}. Online. Bakalářská práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací. 2012. Dostupné z: https://theses.cz/id/ixijhn/.
Jak správně citovat práci
KLOS, Marek. Analýza vztahu hry Play in Zlin! ke komunikaci Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně. Zlín, 2012. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 3.5.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 3. 5. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Nové trendy v podnikání v cestovním ruchu
Pátková Pátková -
Nové trendy v marketingové komunikaci a možnosti jejich využití v praxi firmy
Simeon Placharov -
Nové trendy v podpoře udržitelné dopravy v České republice
Eliška Peloušková -
Implementace Průmysl 4.0/digitalizace v logistických systémech (v nákupu, zásobování, skladování, distribuci, obchodě) v praxi podniku
Eva Hajná -
Nové trendy v cukrářství
Alena Trojanová -
Nové trendy v marketingové komunikaci
Waschek Waschek -
Nové trendy v marketingové komunikaci
Veronika Lysková -
Nové sofistikované trendy v personalistice
Petra Svoboda