Jan ŠŤASTNÝ
Master's thesis
Branding města Poděbrady
Branding of the city Poděbrady
Abstract:
Diplomová práce se zabývá analýzou vnímání značky města Poděbrady se zaměřením na positioning města mezi ostatními konkurenčními obcemi. Hlavním cílem je vyhodnocení současné pozice města a zhodnocení vnímání města veřejností. Práce je strukturována do dvou částí. První - teoretická část se zaměřuje na definice pojmů branding a positioning od různých odborníků a zároveň sleduje již proběhlé analýzy …moreAbstract:
This diploma´s thesis deals with the analysis perception brand of the city Poděbrady with focus on positioning city between competitor´s. The main objective is to evaluate the perception of the city by the public. The thesis is structured into two parts. The first - theoretical part focuses on the definitions of terms branding and positioning from various experts and at the same time follows the already …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 12. 2019
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Petra Olšová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ŠŤASTNÝ, Jan. \textit{Branding města Poděbrady}. Online. Master's thesis. Ústí nad Labem: University of Jan Evangelista Purkyně in Ústí nad Labem, Faculty of Social and Economic Studies. 2019. Available from: https://theses.cz/id/ixixlu/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
ŠŤASTNÝ, Jan. Branding města Poděbrady. Ústí nad Labem, 2019. diplomová práce (Ing.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of Social and Economic StudiesMaster programme / field:
Economic Policy and Administration / Regional Development and Public Administration
Theses on a related topic
-
Tvorba značky a její postavení v marketingové komunikaci ve vztahu k vnímání zákazníkem
Marina Hefnerová -
Tvorba návrhu strategického plánu řízení značky
Martina Boušková -
Vliv informačních a komunikačních technologií na konkurenceschopnost firmy Lázně Poděbrady a.s.
Pavlína Formanová -
Vizuální styl společnosti Rezidence Lázně Bělohrad a.s.
Jiří Novák