Jan ŠŤASTNÝ

Diplomová práce

Branding města Poděbrady

Branding of the city Poděbrady
Anotace:
Diplomová práce se zabývá analýzou vnímání značky města Poděbrady se zaměřením na positioning města mezi ostatními konkurenčními obcemi. Hlavním cílem je vyhodnocení současné pozice města a zhodnocení vnímání města veřejností. Práce je strukturována do dvou částí. První - teoretická část se zaměřuje na definice pojmů branding a positioning od různých odborníků a zároveň sleduje již proběhlé analýzy …více
Abstract:
This diploma´s thesis deals with the analysis perception brand of the city Poděbrady with focus on positioning city between competitor´s. The main objective is to evaluate the perception of the city by the public. The thesis is structured into two parts. The first - theoretical part focuses on the definitions of terms branding and positioning from various experts and at the same time follows the already …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 12. 2019
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Petra Olšová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

ŠŤASTNÝ, Jan. Branding města Poděbrady. Ústí nad Labem, 2019. diplomová práce (Ing.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická

UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM

Fakulta sociálně ekonomická

Magisterský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Regionální rozvoj a veřejná správa