Význam projektu EDEN pro rozvoj cestovního ruchu v EU – Václav Šimek
Václav Šimek
Bakalářská práce
Význam projektu EDEN pro rozvoj cestovního ruchu v EU
Projekt meaning EDEN for development of travel movement in EU
Anotace:
Bakalářská práce se zaměřuje na hodnocení vlivu projektu EDEN na cestovní ruch Evropské unie. Práce objasňuje charakteristiky základních pojmů, které se prolínají celým textem – cestovní ruch, destinace cestovního ruchu a udržitelný cestovní ruch. Rovněž je představen politický rámec problematiky cestovního ruchu na úrovni Evropské unie, včetně rolí institucí jako je Evropská komise, Evropský parlament …víceAbstract:
Bachelor thesis focuses on assessing the impact of the project EDEN on tourism in European Union. The work explains the characteristics of the basic concepts that could be found throughout the text – a tourism destination, tourism and sustainable tourism. The text also introduces a policy framework to tourism at EU level, including the role of institutions such as the European Commission, the European …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 6. 2013
Identifikátor:
http://is.vsh.cz/th/6670/vsh_b/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 8. 2013
- Vedoucí: Ing. Petr Studnička
- Oponent: Ing. Lucie Plzáková, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ŠIMEK, Václav. \textit{Význam projektu EDEN pro rozvoj cestovního ruchu v EU} Online. Bakalářská práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2013. Dostupné z: https://theses.cz/id/ixjpp9/. [cit. 2024-04-20].
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeVysoká škola hotelová v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Gastronomie, hotelnictví a turismus / Management destinace cestovního ruchu
Práce na příbuzné téma
-
Vliv národní centrály cestovního ruchu (NTO) na konkurenceschopnost České republiky jako destinace cestovního ruchu
Petra Tomšovicová -
Atraktivita destinací cestovního ruchu v Evropské unii ve vazbě na rozvoj kulinářského cestovního ruchu
Iryna Chernenko -
Konkurenceschopnost vybrané destinace cestovního ruchu
Blanka Ježková -
Možnosti rozvoje hyperturistické destinace cestovního ruchu
Martin Remiáš -
Situační analýza destinace cestovního ruchu
Tereza Radová -
Autenticita jako významný faktor rozvoje vybrané destinace cestovního ruchu
Alžběta Hochmanová -
Situační analýza destinace cestovního ruchu
Květoslav Zejdl -
Vliv digitalizace na marketing destinace cestovního ruchu
Bára Kováčová