Bc. Dana Weignerová

Diplomová práce

Budování značky firmy na trhu práce

Company Brand Building in the Labor Market
Anotace:
Cílem této diplomové práce je zhodnotit značku firmy Elev, a.s. na trhu práce. První část práce poskytuje přehled teoretických východisek, která vymezují základní aspekty atraktivního zaměstnavatele. Praktická část práce je zaměřena na hodnocení průzkumu spokojenosti zaměstnanců a dalších souvislostí v konkrétním podniku (Elev, a.s.). Detailní rozbor současné situace v konfrontaci se situací na trhu …více
Abstract:
The aim of this thesis is to evaluate the company brand Elev International, Inc. at the Labor Market. The first part of this study concerns an overview of theoretical foundations which defines the basic aspects of an attractive employer. The practical part examines the evaluation of the employee satisfaction surveys and the other related issues in the particular company (Elev, Inc.). The detailed analysis …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 25. 6. 2015
  • Vedoucí: PhDr. Marek Matějka
  • Oponent: Mgr. Michal Tomčík, PhD.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní