Bc. Dana Weignerová

Master's thesis

Budování značky firmy na trhu práce

Company Brand Building in the Labor Market
Abstract:
Cílem této diplomové práce je zhodnotit značku firmy Elev, a.s. na trhu práce. První část práce poskytuje přehled teoretických východisek, která vymezují základní aspekty atraktivního zaměstnavatele. Praktická část práce je zaměřena na hodnocení průzkumu spokojenosti zaměstnanců a dalších souvislostí v konkrétním podniku (Elev, a.s.). Detailní rozbor současné situace v konfrontaci se situací na trhu …more
Abstract:
The aim of this thesis is to evaluate the company brand Elev International, Inc. at the Labor Market. The first part of this study concerns an overview of theoretical foundations which defines the basic aspects of an attractive employer. The practical part examines the evaluation of the employee satisfaction surveys and the other related issues in the particular company (Elev, Inc.). The detailed analysis …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 4. 2015

Thesis defence

  • Date of defence: 25. 6. 2015
  • Supervisor: PhDr. Marek Matějka
  • Reader: Mgr. Michal Tomčík, PhD.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní