Matúš Bujňák

Bakalářská práce

VPLYV REKLAMY NA ELEKTROMOBILY A HYBRIDNÉ VOZIDLÁ NA ZÁKAZNÍKA

Anotace:
Bakalárska práca sa zaoberá vplyvom reklamy na elektromobily a hybridné vozidlá na zákazníka. Hlavným cieľom práce je zistiť, ako reklama na elektromobily a hybridné vozidlá vplýva na chovanie zákazníka z pohľadu nákupu, rozhodovania a postavenia sa k technológiám elektrického pohonu.Teoretická časť je zameraná na vysvetlenie pojmu marketing a jeho význam. Následne je orientovaná na reklamu a propagačné …více
Abstract:
The bachelor's thesis deals with the impact of advertising on electric cars and hybrid vehicles on the customer. The main goal of the work is to find out how advertising for electric cars and hybrid vehicles affects customer behavior from the point of view of purchase, decision-making and attitude towards electric drive technologies.The theoretical part is focused on explaining the concept of marketing …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2023
Identifikátor: http://theses.cz/id/ixruk7/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 7. 6. 2023

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty