VPLYV REKLAMY NA ELEKTROMOBILY A HYBRIDNÉ VOZIDLÁ NA ZÁKAZNÍKA – Matúš Bujňák
Matúš Bujňák
Bakalářská práce
VPLYV REKLAMY NA ELEKTROMOBILY A HYBRIDNÉ VOZIDLÁ NA ZÁKAZNÍKA
Anotace:
Bakalárska práca sa zaoberá vplyvom reklamy na elektromobily a hybridné vozidlá na zákazníka. Hlavným cieľom práce je zistiť, ako reklama na elektromobily a hybridné vozidlá vplýva na chovanie zákazníka z pohľadu nákupu, rozhodovania a postavenia sa k technológiám elektrického pohonu.Teoretická časť je zameraná na vysvetlenie pojmu marketing a jeho význam. Následne je orientovaná na reklamu a propagačné …víceAbstract:
The bachelor's thesis deals with the impact of advertising on electric cars and hybrid vehicles on the customer. The main goal of the work is to find out how advertising for electric cars and hybrid vehicles affects customer behavior from the point of view of purchase, decision-making and attitude towards electric drive technologies.The theoretical part is focused on explaining the concept of marketing …víceKlíčová slova
vplyv reklamy na elektromobily a hybridné vozidlá na zákazníka marketing marketingový mix a nástroje reklama a propagačné prostriedky zákazník a spotrebiteľ elektromobily a hybridné vozidlá elektromobilita the effect of advertising on electric cars and hybrid vehicles on the customer marketing mix and tools advertising and promotional tools customer and consumer electric cars and hybrid vehicles electromobility
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2023
Identifikátor:
http://theses.cz/id/ixruk7/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2023
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
BUJŇÁK, Matúš. \textit{VPLYV REKLAMY NA ELEKTROMOBILY A HYBRIDNÉ VOZIDLÁ NA ZÁKAZNÍKA}. Online. Bakalářská práce. Praha: České vysoké učení technické v Praze, Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty). 2023. Dostupné z: https://theses.cz/id/ixruk7/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
České vysoké učení technické v Praze
Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)Bakalářský studijní program:
(B0413) Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
The lobby of a province in the Committee of the Regions and the effect of the internal organisation
Claudia van der Pol -
External Just Transition An Assessment of the External Socio-Economic Effects of the EU Climate Policy in the Case of Moldova
Judith Gerhalter -
The Effect of Motivation at the beginning of the lesson on the course of English language learning
Alžběta VÉVODOVÁ -
From Manifesto to Mandate: The Effect of Euromanifestos on the Election of Young MEPs
Despoina Panteli -
Emissions from combustion engines of modern cars and the possibility of their further reduction
Gorjan Stojchevski -
Vplyv reklamy na sociálnych sieťach na správanie zákazníka vo vybranej reštaurácii
Michaela ILKOVÁ -
The Impact of Online Reviews on Customer's Buying Decisions
Edina Nagyová -
Výroba a životní cyklus lithiových baterií pro elektromobily a jejich dopad na životní prostředí
Jakub Macháček