Využívání emocí v marketingových aktivitách DMO České republiky – Filip Lankaš
Filip Lankaš
Bachelor's thesis
Využívání emocí v marketingových aktivitách DMO České republiky
Using Emotions in DMO Marketing Activities
Abstract:
Lankaš. F. Využívání emocí v marketingových aktivitách DMO. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2023. Bakalářská práce se zaměřuje na zhodnocení využívání emocí v marketingových aktivitách DMO. Analytická část je tvořena z popisu situace na trhu a zhodnocení marketingových plánů DMO pro rok 2023. V případě vyhodnocení současného stavu bylo uskutečněno dotazníkové šetření DMO České …moreAbstract:
Lankaš. F. Using emotions in DMO marketing activities. Bachelor thesis. Mendel University in Brno, 2023. The bachelor’s thesis focuses on the evaluation of the use of emotions in the marketing activities of DMOs. The analytical part consists of a description of the market situation and an evaluation of the marketing plans of some DMOs for the year 2023. In the case of an evaluation of the current …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 5. 2023
Thesis defence
- Date of defence: 21. 6. 2023
- Supervisor: Ing. Andrea Králiková
- Reader: Patrik Kubát, Ing.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
LANKAŠ, Filip. \textit{Využívání emocí v~marketingových aktivitách DMO České republiky}. Online. Bachelor's thesis. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Faculty of Business and Economics. 2023. Available from: https://theses.cz/id/ixuhns/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of Business and EconomicsBachelor programme / specializace:
Trade and Services Management / Tourism Management
Theses on a related topic
-
Marketingová strategie organizace destinačního managementu ve spolkové zemi Burgenland
Veronika Nesvadbová -
Marketingová strategie organizace destinačního managementu (na příkladu destinace Irsko)
Barbora Ondrůšková -
Aktivity organizací destinačního managementu cestovního ruchu v České republice
Lenka Rotreklová -
DMO a destinační marketing - úkoly, aktivity, financování
Petr Neuwirth -
Vliv organizací destinačního managementu na rozvoj podnikatelských aktivit v regionu
Petr JANEČEK -
Online Marketing as a Part of Marketing Communication of a Small Business
Elina Soitu -
Efficient use of social networks for marketing campaigns – the case of a maritime transport company
Juraj Hostak -
Use of agile marketing and social media to enhance website traffic volume and social networks account frequency exposure for SME's
Maria Ravoeva