Využívání emocí v marketingových aktivitách DMO České republiky – Filip Lankaš
Filip Lankaš
Bachelor's thesis
Využívání emocí v marketingových aktivitách DMO České republiky
Using Emotions in DMO Marketing Activities
Anotácia:
Lankaš. F. Využívání emocí v marketingových aktivitách DMO. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2023. Bakalářská práce se zaměřuje na zhodnocení využívání emocí v marketingových aktivitách DMO. Analytická část je tvořena z popisu situace na trhu a zhodnocení marketingových plánů DMO pro rok 2023. V případě vyhodnocení současného stavu bylo uskutečněno dotazníkové šetření DMO České …viacAbstract:
Lankaš. F. Using emotions in DMO marketing activities. Bachelor thesis. Mendel University in Brno, 2023. The bachelor’s thesis focuses on the evaluation of the use of emotions in the marketing activities of DMOs. The analytical part consists of a description of the market situation and an evaluation of the marketing plans of some DMOs for the year 2023. In the case of an evaluation of the current …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 6. 2023
- Vedúci: Ing. Andrea Králiková
- Oponent: Patrik Kubát, Ing.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of Business and EconomicsBachelor programme / specializace:
Trade and Services Management / Tourism Management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie organizace destinačního managementu ve spolkové zemi Burgenland
Veronika Nesvadbová -
Marketingová strategie organizace destinačního managementu (na příkladu destinace Irsko)
Barbora Ondrůšková -
Aktivity organizací destinačního managementu cestovního ruchu v České republice
Lenka Rotreklová -
DMO a destinační marketing - úkoly, aktivity, financování
Petr Neuwirth -
Vliv organizací destinačního managementu na rozvoj podnikatelských aktivit v regionu
Petr JANEČEK -
Online Marketing as a Part of Marketing Communication of a Small Business
Elina Soitu -
Efficient use of social networks for marketing campaigns – the case of a maritime transport company
Juraj Hostak -
Use of agile marketing and social media to enhance website traffic volume and social networks account frequency exposure for SME's
Maria Ravoeva