Bc. Zoe Brlicová

Bakalářská práce

Vliv motivační řeči na pozdější výkon v testu u studentů závěrečných ročníků gymnázia

The effect of motivational speech on test performance in students in their final year of secondary school
Anotace:
Motivace studentů je v akademickém prostředí klíčová. Setkáváme se zde zejména s vnější motivací, kdy jsou studenti motivování známkami, které určují jejich výkon, zatímco vnitřní motivace vychází z každého jednotlivce zvlášť. Studenti během učení využívají kognitivní, metakognitivní a motivační strategie, které spadají do složek seberegulovaného učení. Používání všech těchto strategií, kam patří například …více
Abstract:
Motivation of students is key in academic environment. Here we encounter mainly external motivation, where grades determining performance are motivation of students, while internal motivation comes out of each individual student. During learning, students use cognitive, metacognitive and motivational strategies, which belong into the components of self-regulated learning strategies. Using of all strategies …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 6. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 29. 6. 2020
  • Vedoucí: Mgr. Tatiana Malatincová, Ph.D.
  • Oponent: Mgr. Lukáš Čunek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta