Janka Niepelová

Bachelor's thesis

Vliv tradiční reklamy vs. doporučení influencerů na spotřebitele se zaměřením na výživové doplňky

Impact of Traditional Advertising vs. Influencers' Recommendations Focused on Nutritional Supplements
Abstract:
Záverečná práca sa zaoberá vplyvom tradičných foriem reklamy na spotrebiteľa v porovnaní s novými formami reklamy, konkrétne influencer marketingom. Práca je zameraná príkladovo na výživové doplnky, nakoľko sú práve tie častým typom produktu, ktorý je možné vidieť na sociálnych sieťach influencerov. V prvej časti práce sú vymedzené teoretické poznatky z oblasti reklamy, influencer marketingu, psychológie …more
Abstract:
ABSTRACT This bachelor's thesis deals with the impact of more traditional forms of advertisement on consumers in comparison with the new forms, especially the influencer marketing. All is set and explained on example of nutritional supplements because those are commonly and often being seen on social media that influencers use. The first, theoretical, part of the thesis can find kez findings and definitions …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 4. 2023

Thesis defence

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Niepelová, Janka. Vliv tradiční reklamy vs. doporučení influencerů na spotřebitele se zaměřením na výživové doplňky. Zlín, 2023. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Multimedia Communications

Bachelor programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications

Theses on a related topic