Vliv tradiční reklamy vs. doporučení influencerů na spotřebitele se zaměřením na výživové doplňky – Janka Niepelová
Janka Niepelová
Bakalářská práce
Vliv tradiční reklamy vs. doporučení influencerů na spotřebitele se zaměřením na výživové doplňky
Impact of Traditional Advertising vs. Influencers' Recommendations Focused on Nutritional Supplements
Anotace:
Záverečná práca sa zaoberá vplyvom tradičných foriem reklamy na spotrebiteľa v porovnaní s novými formami reklamy, konkrétne influencer marketingom. Práca je zameraná príkladovo na výživové doplnky, nakoľko sú práve tie častým typom produktu, ktorý je možné vidieť na sociálnych sieťach influencerov. V prvej časti práce sú vymedzené teoretické poznatky z oblasti reklamy, influencer marketingu, psychológie …víceAbstract:
ABSTRACT This bachelor's thesis deals with the impact of more traditional forms of advertisement on consumers in comparison with the new forms, especially the influencer marketing. All is set and explained on example of nutritional supplements because those are commonly and often being seen on social media that influencers use. The first, theoretical, part of the thesis can find kez findings and definitions …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2023
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
NIEPELOVÁ, Janka. \textit{Vliv tradiční reklamy vs. doporučení influencerů na spotřebitele se zaměřením na výživové doplňky}. Online. Bakalářská práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací. 2023. Dostupné z: https://theses.cz/id/iy3pvv/.
Jak správně citovat práci
Niepelová, Janka. Vliv tradiční reklamy vs. doporučení influencerů na spotřebitele se zaměřením na výživové doplňky. Zlín, 2023. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Instagram as a marketing tool
Aisha Yerniyazova -
Marketingové využití sociální sítě Instagram
Zlata Kopecká -
Reklama na Instagramu a její vliv na spotřebitele
Gabriela Nešporová -
Reklama na sociálních sítích
Kristýna Švestková