Janka Niepelová

Bakalářská práce

Vliv tradiční reklamy vs. doporučení influencerů na spotřebitele se zaměřením na výživové doplňky

Impact of Traditional Advertising vs. Influencers' Recommendations Focused on Nutritional Supplements
Anotace:
Záverečná práca sa zaoberá vplyvom tradičných foriem reklamy na spotrebiteľa v porovnaní s novými formami reklamy, konkrétne influencer marketingom. Práca je zameraná príkladovo na výživové doplnky, nakoľko sú práve tie častým typom produktu, ktorý je možné vidieť na sociálnych sieťach influencerov. V prvej časti práce sú vymedzené teoretické poznatky z oblasti reklamy, influencer marketingu, psychológie …více
Abstract:
ABSTRACT This bachelor's thesis deals with the impact of more traditional forms of advertisement on consumers in comparison with the new forms, especially the influencer marketing. All is set and explained on example of nutritional supplements because those are commonly and often being seen on social media that influencers use. The first, theoretical, part of the thesis can find kez findings and definitions …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Mgr. Michal Stránský, PhD.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Niepelová, Janka. Vliv tradiční reklamy vs. doporučení influencerů na spotřebitele se zaměřením na výživové doplňky. Zlín, 2023. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta multimediálních komunikací

Bakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace

Práce na příbuzné téma