Tištěné časopisy o bydlení pro širokou veřejnost v ČR v roce 2010 – Bc. Tereza Hajná
Bc. Tereza Hajná
Bakalářská práce
Tištěné časopisy o bydlení pro širokou veřejnost v ČR v roce 2010
The Media map: Czech living magazines in 2010
Anotace:
Cíl bakalářské práce spočívá v komplexním zmapování a analýze dosud nepopsané části českého mediálního systému – subsystému časopisy o bydlení. Mediální mapa, kterou tato práce nabízí, se zabývá vybraným subsystémem na všech úrovních mediálního systému, od mediálních organizací až po samotné mediální produkty, a pohlíží na něj jako na specifický druh podnikání. Věnuje se mu mimojiné z hlediska spotřebitelského …víceAbstract:
Objective of the thesis is a comprehensive mapping and analyzing the uncharted part of the Czech media system. The paper offers a Media Map, which describe the selected subsystem at all levels of a media system, the media organizations themselves to media products, and sees it as a specific type of business. It deals with the advertising market and consumer market as well. Attention is turned (among …víceKlíčová slova
empirická práce tištěná média časopis časopis o bydlení mediální organizace mediální sektor mediální produkt distribuce spotřebitelský trh inzertní trh cílová skupina redakce inzerce prodaný náklad čtenost research thesis print media magazine living magazine media organizations media sectors media product distribution consumer market advertising market target group redaction advertizing paid circulation print readership.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 1. 2012
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/j64zn/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 1. 2012
- Vedoucí: Mgr. Jaroslav Čuřík, Ph.D.
- Oponent: doc. MgA. Jan Motal, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studiíMasarykova univerzita
Fakulta sociálních studiíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Mediální studia a žurnalistika
Práce na příbuzné téma
-
Anglicisms in print advertising
Eva MATUŠKOVÁ -
The effect of "working holidays" on labor market outcomes
Martin Zíka -
Is Artificial Intelligence Better in ForecastingStock Market Returns than Classical Methods?
Aleksandra Drašković -
Consumer behavior on the market of dietary supplements
Natália Sečányová