Bc. Jitka Houšťová

Diplomová práce

Vliv tvorby hodnoty pro zákazníka na konkurenceschopnost podniku

The influence of the Customer value on the competitiveness of the company
Anotace:
Tématem mé diplomové práce je "Vliv tvorby hodnoty pro zákazníka na konkurenceschopnost podniku". V teoretické části jsem uvedla charakteristiku pojmu hodnota pro zákazníka a dále jsem se podrobněji věnovala inovacím a metodám, které pomáhají v analyzování faktorů, které mohou ovlivňovat konkurenceschopnost podniku. V praktické části jsem se na konkrétním podniku zaměřila na analýzu současného stavu …více
Abstract:
Subject matter of my thesis is "The influence of creating of valuation for the customer on competitive strength of the company." In theoretical part I introduced the characterization of the concept of valuation for the customer and thereinafter I attended to innovations and methods in more detail, which helps in analyzing factors influencing competitive strength using methods mentioned in theoretical …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 7. 2008

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 2. 9. 2008
  • Vedoucí: Ing. Viliam Záthurecký, MBA
  • Oponent: Ing. Ladislav Šiška, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta

Masarykova univerzita

Ekonomicko-správní fakulta

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podnikové hospodářství