Vliv tvorby hodnoty pro zákazníka na konkurenceschopnost podniku – Bc. Jitka Houšťová
Bc. Jitka Houšťová
Diplomová práce
Vliv tvorby hodnoty pro zákazníka na konkurenceschopnost podniku
The influence of the Customer value on the competitiveness of the company
Anotace:
Tématem mé diplomové práce je "Vliv tvorby hodnoty pro zákazníka na konkurenceschopnost podniku". V teoretické části jsem uvedla charakteristiku pojmu hodnota pro zákazníka a dále jsem se podrobněji věnovala inovacím a metodám, které pomáhají v analyzování faktorů, které mohou ovlivňovat konkurenceschopnost podniku. V praktické části jsem se na konkrétním podniku zaměřila na analýzu současného stavu …víceAbstract:
Subject matter of my thesis is "The influence of creating of valuation for the customer on competitive strength of the company." In theoretical part I introduced the characterization of the concept of valuation for the customer and thereinafter I attended to innovations and methods in more detail, which helps in analyzing factors influencing competitive strength using methods mentioned in theoretical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 7. 2008
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/gn4hd/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 9. 2008
- Vedoucí: Ing. Viliam Záthurecký, MBA
- Oponent: Ing. Ladislav Šiška, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podnikové hospodářství
Práce na příbuzné téma
-
Hodnota pro zákazníka ve vybraném podniku
Lenka Drahotová -
Outdoorová značka a její hodnota pro zákazníka
Ladislava BEZDĚKOVÁ -
Využití mobilních aplikací pro zvyšování hodnoty zákazníka jako moderní prostředek direkt marketingu
Viktorie Vacková -
Využití mobilních aplikací pro zvyšování hodnoty zákazníka jako moderní prostředek direkt marketingu
Vasilii Zakharov -
Hodnota pro zákazníka
Miroslav Maláč -
Hodnota pro zákazníka
Jana Počtová -
Hodnota pro zákazníka
Zuzana Ryšavá -
Význam hodnoty produktu pro zákazníky v moderním marketingu
Sarah Schneiderová