Analysis of Teahouses in a Selected Region – Bc. Martin Sauer
Bc. Martin Sauer
Bakalářská práce
Analysis of Teahouses in a Selected Region
Analysis of Teahouses in a Selected Region
Anotace:
Práce se zabývá problematikou čajoven v České republice, se zaměřením na Ústecký kraj. Zkoumané čajovny jsou čajovna U Spícího Draka v Ústí nad Labem, U Spícího Draka v Roudnici nad Labem, Kašmír v Kadani a Sv.Mikuláše v Lounech. Práce se skládá z hlavních podkapitol, které se zaměřují na interiér čajovny, historii a způsob, jakým se tento typ podnikání dostal do České republiky. Další podkapitoly …víceAbstract:
The thesis deals with the issue of teahouses in the Czech Republic, with a special focus on Ústí Region. The researched teahouses are Teahouse U Spícího Draka in Ústí nad Labem, U Spícího Draka in Roudnice nad Labem, Kašmír in Kadaň and Sv.Mikuláše in Louny. The work consists of main subchapters that focus on the interior of teahouses, history and how this type of business have entered into the Czech …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2019
Identifikátor:
https://is.vsh.cz/th/w6ski/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2019
- Vedoucí: Mgr. Šárka Masárová, Ph.D.
- Oponent: Ing. Darina Svobodová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
SAUER, Martin. \textit{Analysis of Teahouses in a Selected Region}. Online. Bakalářská práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2019. Dostupné z: https://theses.cz/id/iyes8u/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeVysoká škola hotelová v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Gastronomie, hotelnictví a turismus / Hospitality Management
Práce na příbuzné téma
-
Customer satisfaction and how to measure it (case study)
Kateryna Grydasova -
The Role of Service Employees in Customer Satisfaction during COVID-19: Conditions, Problems and Prospects
Varvara Stradina -
Analysis of Customer Satisfaction in Czech Teahouses
Diana Korosteleva -
Analysis of Teahouses in Prague
Yekaterina Zayats -
Servis čínských čajů v historii a v současnosti a jeho rentabilita
Michael Špolc