Bc. Tereza Stuchlíková
Master's thesis
Strategické budování a řízení značky
Strategic Brand Building and a Management
Abstract:
Diplomová práce se zabývá strategickým řízením značky se zaměřením na obor stavebnictví. Teoretická část vymezuje pojmy z oblasti značky a jejího budování. Dále se věnuje jednotlivým přístupům ke strategickému řízení značky a objasňuje marketingová specifika stavebnictví. Praktická část představuje společnost Rudolf ekodomy a zahrnuje především dílčí analýzy a šetření. Na základě výsledků praktické …moreAbstract:
This thesis deals with strategic brand building and management focusing on the field of construction. The theoretical part shows basic concepts from the area of brand and brand building. After the strategic brand management and marketing specifics of the construction industry are described. The practical part of this thesis presents the brand Rudolf ekodomy and includes primarily analyses and researches …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 8. 2020
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Stuchlíková, Tereza. Strategické budování a řízení značky. Zlín, 2020. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Vybudování a strategické řízení značky
Částka Částka -
Strategické řízení značky Asics
Anita Žáková -
Strategické řízení značky
Polina Voitenko -
Strategické řízení regionální značky – region Beskydy
Eliška Křivancová -
Budování a strategické řízení značky Gamebrand
Jakub Roh -
Strategické řízení regionální značky
Adéla Karmazínová -
Strategické řízení regionální značky - region Polabí
Petra Konečná -
Strategické řízení regionální značky Krkonoše
Lukáš Hromada