Bc. Tereza Stuchlíková

Master's thesis

Strategické budování a řízení značky

Strategic Brand Building and a Management
Abstract:
Diplomová práce se zabývá strategickým řízením značky se zaměřením na obor stavebnictví. Teoretická část vymezuje pojmy z oblasti značky a jejího budování. Dále se věnuje jednotlivým přístupům ke strategickému řízení značky a objasňuje marketingová specifika stavebnictví. Praktická část představuje společnost Rudolf ekodomy a zahrnuje především dílčí analýzy a šetření. Na základě výsledků praktické …more
Abstract:
This thesis deals with strategic brand building and management focusing on the field of construction. The theoretical part shows basic concepts from the area of brand and brand building. After the strategic brand management and marketing specifics of the construction industry are described. The practical part of this thesis presents the brand Rudolf ekodomy and includes primarily analyses and researches …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 8. 2020

Thesis defence

  • Supervisor: Mgr. Eliška Káčerková, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Stuchlíková, Tereza. Strategické budování a řízení značky. Zlín, 2020. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Multimedia Communications

Master programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications