Pavel Jonák

Bakalářská práce

Institucionální výuka tvůrčího psaní v české literární kultuře

Instituional Teaching of Creative Writing in Czech Literary Culture
Anotace:
Práce se vyrovnává s pojmem tvůrčí psaní a aktualizuje jeho vnímání na základě českého diskursu. Text nastiňuje vývojové tendence oboru s přesahem k současnému stavu. Je využito základních principů metody orální historie za pomoci rozhovorů s pamětníky a vybranými lektory. Hlavním cílem výzkumu je představit vývoj institucionální výuky tvůrčího psaní v kontextu české literární kultury.
Abstract:
The thesis deals with the concept of creative writing and updates it on the basis of Czech discourse. The paper presents nowadays developmental tendencies of the discipline. The basic principles of the oral history are used with the help of interviews with witnesses and selected lecturers. The main aim of research is to introduce the development of institutional teaching of creative writing in the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 6. 2017
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Mgr. Jiří Studený, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Jonák, Pavel. Institucionální výuka tvůrčího psaní v české literární kultuře. Pardubice, 2017. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta filozofická