Bc. Tomáš Pýcha

Diplomová práce

Nový koncept telekomunikačních služeb a jejich zřizování

New Concept of Telecommunication Service and Their Provisioning
Anotace:
V úvodu práce se věnuji a snažím popsat řízení vztahů se zákazníky, vizi telekomunikační společnosti a jejího vlivu na řízení na všech úrovních. V této části jsou zmíněny procesy související se získáváním, péčí a udržením zákazníka. Druhá část práce se týká návrhu nového konceptu služeb a jeho atraktivity pro zákazníky. Na jednotlivých příkladech jsou ukázány výhody nového konceptu a jeho přínos pro …více
Abstract:
At the beginning of my dissertation I try to describe customers relationship management, basic vision of the telecomunication company and the vision influence on all management levels. There are mentioned processes, those are related to canvassing, taking care and maintenance of customers. The second part is related to new service concept proposal and its attraction for customers. There are demonstrated …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 6. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 9. 6. 2009
  • Vedoucí: Ing. Jiří Jelínek
  • Oponent: Ing. Petr Červinka

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS