Bc. Tomáš Pýcha

Master's thesis

Nový koncept telekomunikačních služeb a jejich zřizování

New Concept of Telecommunication Service and Their Provisioning
Abstract:
V úvodu práce se věnuji a snažím popsat řízení vztahů se zákazníky, vizi telekomunikační společnosti a jejího vlivu na řízení na všech úrovních. V této části jsou zmíněny procesy související se získáváním, péčí a udržením zákazníka. Druhá část práce se týká návrhu nového konceptu služeb a jeho atraktivity pro zákazníky. Na jednotlivých příkladech jsou ukázány výhody nového konceptu a jeho přínos pro …more
Abstract:
At the beginning of my dissertation I try to describe customers relationship management, basic vision of the telecomunication company and the vision influence on all management levels. There are mentioned processes, those are related to canvassing, taking care and maintenance of customers. The second part is related to new service concept proposal and its attraction for customers. There are demonstrated …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 6. 2009

Thesis defence

  • Date of defence: 9. 6. 2009
  • Supervisor: Ing. Jiří Jelínek
  • Reader: Ing. Petr Červinka

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS