Nový koncept telekomunikačních služeb a jejich zřizování – Bc. Tomáš Pýcha
Bc. Tomáš Pýcha
Master's thesis
Nový koncept telekomunikačních služeb a jejich zřizování
New Concept of Telecommunication Service and Their Provisioning
Abstract:
V úvodu práce se věnuji a snažím popsat řízení vztahů se zákazníky, vizi telekomunikační společnosti a jejího vlivu na řízení na všech úrovních. V této části jsou zmíněny procesy související se získáváním, péčí a udržením zákazníka. Druhá část práce se týká návrhu nového konceptu služeb a jeho atraktivity pro zákazníky. Na jednotlivých příkladech jsou ukázány výhody nového konceptu a jeho přínos pro …moreAbstract:
At the beginning of my dissertation I try to describe customers relationship management, basic vision of the telecomunication company and the vision influence on all management levels. There are mentioned processes, those are related to canvassing, taking care and maintenance of customers. The second part is related to new service concept proposal and its attraction for customers. There are demonstrated …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 6. 2009
Identifier:
https://is.ambis.cz/th/anayq/
Thesis defence
- Date of defence: 9. 6. 2009
- Supervisor: Ing. Jiří Jelínek
- Reader: Ing. Petr Červinka
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
PÝCHA, Tomáš. \textit{Nový koncept telekomunikačních služeb a jejich zřizování}. Online. Master's thesis. Praha: The College of Regional Development and Banking Institute - AMBIS, a.s. 2009. Available from: https://theses.cz/id/iyqil6/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBISBanking Institute/College of Banking
Master programme / field:
Economics and Management / Information Technologies and Management
Theses on a related topic
-
Návrh integrované marketingové komunikace pro konkrétní produkt
Adéla Pechánková -
Úloha komunikace v jednotlivých etapách životního cyklu produktu
Andrea Punčochářová -
Marketingová a vizuální komunikace prezidentské kampaně Marka Hilšera
Jakub Dudáček -
Segmentace trhu a analýza chování zákazníků
Lenka Semenďáková -
Segment trhu LGBT turistů v hlavním městě Praze
Martin Štěpánek -
Vývoj leteckých navigačních služeb pro koncept jednotného evropského nebe
Daniel Sahrai -
Ekonomické hodnocení současných revitalizací vodních toků v urbánních oblastech s důrazem na koncept ekosystémových služeb
Petr Paseka -
Význam Českého systému kvality služeb pro kvalitu poskytovaných služeb v cestovním ruchu
Jana Plátenková